Visma Severa: Narzędzie automatyzacji usług profesjonalnych dla urządzeń mobilnych.
Visma Severa to narzędzie do automatyzacji usług profesjonalnych dla systemu Android, które umożliwia użytkownikom zarządzanie swoją pracą z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Aplikacja łączy w sobie CRM, wpisy godzin pracy, zarządzanie projektami, zasoby i fakturowanie - wszystko w jednym miejscu.
Jedną z kluczowych funkcji aplikacji jest możliwość wprowadzania godzin pracy, zarówno za pomocą timera podczas pracy, jak i wprowadzania godzin pracy w dogodnym momencie za pomocą kilku kliknięć. Użytkownicy mogą również zgłaszać wydatki i łączyć je z projektami oraz dodawać paragony z wydatków w drodze za pomocą aparatu mobilnego lub z pamięci telefonu.
Ponadto, użytkownicy mogą tworzyć zadania, dodawać uczestników i otrzymywać powiadomienia o tym, co nadchodzi dzisiaj i jutro, zarządzać swoimi sprzedażami poprzez pozyskiwanie klientów, przeglądanie statusu sprzedaży i ustawianie zadań w drodze, aby skutecznie zamykać transakcje. Aplikacja pozwala również użytkownikom na śledzenie swoich projektów poprzez szybkie przeglądanie statusu swoich projektów, aby dostarczyć na czas i poprawić rentowność.
Opinie użytkowników o Visma Severa
Czy próbowałeś Visma Severa? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!